20 Frågor

1. Ditt bästa minne ? Mitt bästa minne just nu är Lanzarote med sara :D

2. Dricker helst ? Loka med päronsmak :)

3. bästa outfit ? Vet inte riktigt men iallafall mina svarta höga stövlar :)

4. (Land) du gärna skulle vilja besöka? Australien !!

5. Katt eller hund ? Hundar är lite roligare men älskar oxå katter !!

6.TV-program ? The hills

7. Vad vill du verkligen jobba med ? Vet inte, funderar mycket och har inte bestämt mig ännu !!

8. Vad har du planerat länge men ännu inte gjort ? Köpt en ny soffa :)

9 .Vad gör du när det regnar ? Lyssnar på musik !!

10. favoritdoft ? Min Gucciparfym, älskar den !! 

11. Vad spenderar du dina pengar på? Ytligheter ;)

12. Hur skulle dina vänner beskriva dig? En aning förvirrad kanske haha, nä en bra vän hoppas jag ;)

13. Vilken är ditt favoritöl? eh, nej tack !

14. Lyssnar på? MTV- musik

15. Staden eller skogen en ledig dag? Stan !!

16. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen? Jaa, varje morgon är den ett måste !!

17. Vem ser du upp till ? Många, min familj !!

18. Hatar du någon ? Hatar vet jag inte men det finns definitivt dom jag inte tycker om !

19. Vad har du på dig just nu? Mina jobbarbyxor och ett rosa linne

20. Hur ska du spendera den här dagen? Ska njuta av solen !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0