20 frågor

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
eh, jaru bra fråga ?!

2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Jaa, älskar min morgonrock (L) mys !!

3. Vilken är din favoritöl?
Blää
4. Är du rädd för möss?
Nä, men vilda möss är inte jättemysiga !!
5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Brunt hår och bruna ögon !! Det är såå fint :)

6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Haha, vad är felet med brysselkål ?!

7. Brukar du sova middag?
Haha, har tillochmed en sovamiddag kompis ;)
8. Har du glasögon?
Ja, mina solglasögon som jag köpte förra sommaren :D
9. Har du körkort?
Yes. B-körkort

10. Äter du nyttig mat?
Äter massa frukt eftersom jag jobbar med det :)

11. Har du några syskon
Japps, tre systrar och en bror !

12. Kan du vifta på öronen?
Nej! Men jag har försökt lära mig i flera år.

13. När handlade du en BH sist?
Köpte en bikini förra veckan, räknas det ?!
14. Kaffe eller te?
Te :)

15. Vilken sport tittar du helst på på TV?
Handboll, händer lite mer än i fottboll !!
16. Har du någonsin haft en lila väska?
Har haft många olika färger på mina väskor, men aldrig en lila !

17. Har du snickrat något nån gång?
Ja, jag gjorde en gunghäst i träslöjden, men konstigt nog la mamma den i förådet där den nu står och sammlar damm hahaha, konstigt ;)
18. Kokar du egen sylt?
nä.

19. Brukar du ha målade naglar?
Jaa :) det är skoj !! börjar bli stabil i vänster hand nu !!

20. Staden eller skogen en ledig dag?
Staden !!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0