10 snabba

1. Har du nån bästa vän? Jaa :)
2. Är du ofta med dina vänner? Så ofta jag kan !!
3. Va brukar ni hitta på? Fika och prata en massa strunt !!
4. Bästa minnet med en nära vän? oh det är många..
5. Några riktigt bra vänner? Ja det är några styckna !
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Det är klart jag kan
7. Har du hatat din bästa vän? Haha, kanske inte hatat men det är klart att vi inte alltid varit sams
8. Sa du då upp kontakten med han/hon? Det har hänt :/
9. Hur längesen var det och är de så fortfarande? Det var väl för ett halvårsen
10. Har du alltid kul med dina vänner? Inte alltid men oftast !!

image527



Kommentarer
Jessi

svar: Hihi tack :)
Men jag har så mycket i skolan nu att jag inte har något val..

2008-05-15 @ 19:13:18
URL: http://jessi91.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0