Utmaning

Lovar du att vara ärlig? Jag är alltid ärlig.

Du heter: Elisabeth
Smeknamn: Lisa, ia och liz
Låt just nu: Låten från dirty dancing :)

Om du röker: Nope
Beroende av: Godis
Vad tror folk om dig: att jag är ett centrumbarn kanske ;)
Stämmer det: Yes, måste erkänna det !!
Vad får du oftast dina komplimanger från: Vänner och familj
Brukar du skratta för dig själv: haha, ja :D
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Tja tjejen !! allt bra med dig ? gör du ikväll
Vilken är din favoritmålning: Nja ingen direkt favorit faktiskt
Vart bor du: i borås
Trivs du där: Ja då rätt bra grannar faktiskt :)
Vad har du för mobiloperatör: Parlino
Är du allergisk mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att sätta upp mina speglar och fixa iordning min sänggavel :)
Hur svarar du i mobil: Heeeej
Vad sa den du prata senast med i telefon: Ringer dig när jag slutar
Antal sömntimmar inatt: 10 skööna timmar :D
Sov du ensam: Nejnej min lilla katt snarka bredvid ;)
Brukar du komma i tid: Hahaha, till jobbet kommer jag alltid i tid iallafall
När mår du bra: När solen lyser
När blev du fotad senast: i förrgår när vi handlade på maxi ;)
Vanligaste färger på dina kläder: svart, rosa, vitt, turkos :)
Vad tycker du om fötter: Absolut ingen fobi, men pillar ju gärna inte på andras
Är du smart: Hahha, Oja :) högsta IQ eller EQ eller EKG eller eh, jag är iallafall väldigt smart !
Vem/Vilka saknar du just nu: Chloe
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice
Är du blyg: beror på
Sysslar du med någon sport: Dansar balett och jazz om det nu är en sport ;)
Vill du hellre ha mail än brev: Mail är faktiskt det jag föredrar även om det finns en tjusning med ett handskrivet.
Tror du på kärleken i första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Nä !
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Många fast på olika sätt
Är du nöjd med ditt liv: Ja jo det är på väg att bli som jag vill ha det
Om inte, vad vill du ändra på: Vill tjäna mer pengar så jag kan köpa mer skor :D
Är du bortskämd: En aning är jag nog det... men jag är inte sen med att skämma bort andra
Tycker du denna utmaning är meningslös? haha, ja lite ;)
Utmanar vidare: Till den som känner sig utmanad! :D

image607



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0