Jordgubbstjejerna på fest

Så nu kan jag skriva lite om gårdagen :)
Fick ett samtal av matilda som ville ha med mig och Johannah till en fest ovanför Harrys. - Vill inte gå dit själv ju ;) Men va tvungna att svika eftersom vi hade bestämt att gå på 20års fest. Först träffades vi hos Johannah och pratade ikapp oss, eftersom vi inte träffats på hundra år !! Senare fick vi springa ner till högskolan för att hoppa på taxin med resten av gänget. Sedan bar det av mot maxi, där födelsedagsbarnen bodde. Det var riktigt mysigt, men myggen var fruktansvärda!!  Så jag fick rykta hela kvällen (Fick hålla nått tomteblossaktig sak som myggen inte tyckte om) Sedan träffade jag en till tjej som oxå får för sig att när klockan är 2 på natten möblera om hahaha... Det var skoj :)

Påväg till stan sjöng jag och Johannah om en rosa helikopter ;) haha var hysteriskt roligt !! Senare träffade jag Matilda och hennes snygging :) sen blev det en japilappivarma... eller en... a, du vet... eh... en kebbab aktig sak och en åktur med en eumoppe hem :D Det gick inte fort men det var skoj !! Sommnade sedan bumms på min underbara kudde !!

Bråk:
Bråk och bråk, en lååång diskution mellan mig och en bonde om potatis/potäter och hur töntigt jag tycker det låter om man säger ordfrasen : gött snackat... Vem pratar egentligen då ?! Diskutionen var nog verkligen rolig att lyssna på om inte annat ;)

Bortappade saker:
mitt förstånd ;)

Tråkigheter
Var huur lång kö som helst för att komma in på uteställerna... Orka !!

Roliga komentarer:
Bonne- Om man tittar på match och nån kommer in och säger att matchen går bra så svarar man ju "gött snackat"
Jag - Åhhhh gud !!!

synd att inte Nicke var med och kunde hålla räkningen på mina Åhhh gud, för det lär ju ha varit endel ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0