översvämning på jobbet ...

Klockan ringde och efter bara tre timmars sömn satte jag direkt igång med att göra en cappucino och hög musik på MTV !! Och faktiskt jag kände mig ganska pigg. så när klockan var tio i fem skyndade jag mig iväg till jobbet. Jag och eva började packa fruktkorgarna, plötsligt :
- Det läcker in vatten här !!
Och det gjorde det verkligen !!! På två minuter så simmade vi i vatten. Va heelt sjukt !! Så först gjorde vi allt vi kunde för att det inte skulle komma in vatten, men efter några tappra försök bestämde att det var lönlöst att försöka göra någonting när det fortfarande spöregna. Så det blev på med gummistövlar och forsätta att packa. Tillslut när alla på jobbet hade kommit hjälptes vi åt att tömma lokalen på vattnet men det tog några timmar. Jag fick lämna elendet och åka och köpa lite frukost till alla :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0