Utgång med er !


Gårdagen började senare än vanligt, eller a festandet iallafall. Körde Emelie Sandra och Fredrica till brämhult, sedan blev det en snabb U sväng och mot Martin & co :) Där var de vilda av en het fotbllsmatch ! Jag trängde mig emellan micke och nicke men flög upp när jag hörde att de fanns en spindel bakom mig !! usch...den hade 8 äckliga ben, tycker inte om !! Senare blev det dans på altanen och jag och sara lurade ut micke och "råkade" stänga ute honom men när han med stora rådjurs ögon knackade på dörren  öppnade vi såklart, Big mistake !! Med ingen ansträngning alls bar han ut både mig och sara och stänge dörren :/ hmmm, det förtjänade vi nog kanske lite ;) Förfesten fortsatte med hög musik och prat om att micke skulle bli av med håret !!

På stan skildes vi åt eftersom Nicke ville till Harrys medan vi andra gick in på X&Y ! Där blev det dock katastrof när baren inte längre hade någonting att servera så det blev snabbt väldigt tomt, men det passade oss perfekt då vi röjde på dansgolvet :D

Bråk:
Micke hällde öl på Nicke som blev allt annat än glad. så när micke gav honom en öl fick han igen !! Det är vad jag kallar alkoholmissbruk ;)

Bortappade saker:
Inga saker tappades bort, iallafall inte vad jag hörde !! Vi har äntligen lärt oss :D

Goda gärningar
#1 Micke : Sprang till bakomaten för att komma före i kön, men vände sig sedan om och var artig, - vill du gå före ?
#2 Martin: Så söt ville gå på bussen sist för att kolla att alla verkligen kom med !! Sötis :)

Roliga komentarer:
#1 Patrik till mig - Sänk den där (pekar på en äklig blandning)
Jag - Va ?! vadå sänk ? (ser inte blandningen utan tittar efter en radio)

#2 Sara: (ramlar i trappan på x&y och efter en stund tittar hon besviket ner på sitt knä) Fick jag bara ett fjuttigt blåmärke, jag hoppades ju på blod eller iallafall ett skrapsår !



Kommentarer
Veronica

Jag har jätte bra boende med 2 extra sängar...övertala Emelie o dig själv o släpa er hit 2 veckor i mitten av Juli o ni kommer få bästa tiden ;))LOVE YA!Har sett bilder från förra året....festival stämning i hela gotland=)))SÅ KOM!!!hehe

2008-06-09 @ 23:21:01
URL: http://elisabethfors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0