Midsommarafton


Började min midsommar med att åka till mormor och morfar :) jättemysigt !!! Åt go mat i massor fanns hur mycket som helst fastän jag inte är så förtjust i sill så smakade jag ändå på två bitar !! och sen var det fika. och slutligen kom min hallonpaj som jag bakat !! Och tro det eller ej, den blev riktigt go haha !!



Sedan skyndade vi oss hem och jag gjorde mig snabbt iordning till hög musik :) Älskar verkligen mina nya sminkspeglar !! Sedan bytte jag om fem gånger innan jag valde kläder haha, alltid sån beslutsångest ;) Så åkte jag iväg mot bredared. Fick ringa fyra gånger för vägbeskrivning haha, och jag ska köra budbil haha :D Har så svårt att hitta men det var lätt värt besväret. hade sjukt skoj hela kvällen :D

Skulle aldrig kunna räkna hur många gånger Nicke sa att han skulle döda micke !! och om jag ska vara ärlig förstår jag honom ;) haha... Kanske blev lite mycket för Mickes del eftersom han gick alla på nerverna men det är samtidigt ingen som kan få alla att förlåta honom så snabbt som micke !!

Själv försökte jag hålla mig  ifrån allt kaos som ägde rum och spenderade min kväll att kolla på youtube med Patrik och vi konstatera att va var lika nördiga både ja och han :D Sedan blev det djupa diskutioner och lite skitsnack med martin och ännu mer djupheter med en annan patrik :) och trotts allt kaos så var det en underbar midsommar !! 

Bråk:
Micke bråkade nog med alla den kvällen, nicke blev spottad på, Martin fick en och annan röd hand och John fick klös märken på ryggen !! Så höll det på hela kvällen

Bortappade saker:
Micke tappade bort sin kepps. Ligger den på vägen nånstans i Bredared !

Goda gärningar
Hade totalt glömt köpa dricka eftersom jag va så vimsig efter blodgivningen. Så hade inte något att dricka men fick ta vad jag ville utav patrik så det va snällt :)

Tråkigheter
John måde väl inte så bra eftersom han kom mycket senare till löffe, så han skulle ta ikapp oss i drickandet och Ja, det tog inte lång tid innan han gick om oss alla, alla utom kanske micke då ;)

Roliga komentarer:

Micke
- Jag tror Harry är finsk och stavas med typ ie eller nått
Jag - Tänk om han hette gud i efternamn !!
                    (( LÅNG TYSNAD...))
Jag - Harri gud !! ;)





Kommentarer
Harri

Jag ser ju rätt gudomlig ut på den bilden, även om jag uppenbarligen har svårt att titta in i kameran :S

2008-06-22 @ 02:34:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0