Hjälpte markus

image603
Om ni uppmärksammar bilden så är det bara munstycket hon använder
Sladden som suger har hon tappat och ligger på golvet !haha


Jag och emelie hjälpte markus idag !! Vi slet hårt hela dagen med att göra fint vid byggarbetsplatsen där det nu snart är färdiga kontor. Vi städade åkte och slängde skräp, tanka bilarna, damma, damsög och massa mer. Så helt svettig tittade jag upp när jag städade och såg min sötnos till syster med damsugan. Och helt plötsligt åkte den tjocka sladden av som är bunden till damsugarens luftrör. Och till min förvåning märkte inte emelie något och hon fortsatte med munstycket till damsugan genom golvet. Och efter flera meter kunde jag inte hålla mig och jag vek mig av skratt. Hon såg såå koncentrarad ut och verkligen tryckte ner munstycket mot golvet när hon gick helt lutad för att få kraft !! hahaha !! det var verkligen dagens :D Sen tog både jag och emelie en enminutare var vid fläckten för våra ömma fötter !! skööönt
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0