Hej mina sötisar!!

Idag vaknade jag förtsta gången klockan 07:00 för att klunka massa massa vatten för att sedan somna om igen. Andra gången jag vaknade 09:00 kände jag att jag behövde mer vatten. Blev kanske lite för roligt i lördags ! Så tvinga i mig mer vatten och somnade om. 13:00 Jag gick upp och aj aj mitt huvud !!

Efter två mini baguetter med kyckling curry, tomat och gurka och massa cola mådde jag äntligen bättre och började ta kontakt med omvärlden igen :) Ska snart hämta min bil hos Johannah sedan behöver min lägenhet städas... Ligger smink och kläder överallt :/ sen vill jag till knalleland oxå :) får se vad jag kommer att hinna med !!

Dagens komentar : Jag är sugen på : sssss      mmmmmm     schhhhh
Spaghetti med köttfärsås ;)



Kommentarer
Madeleine

Svar: Haha nej det är ju lite trist ; )



Oj, bor du i Borås? Det visste jag inte! Härligt härligt.

2008-06-29 @ 17:47:07
URL: http://chocolatechic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0