Ge blod !

Idag gick jag upp klockan åtta och gjorde mig iordning på fem och satte mig i bilen och hann precis till sjukhuset för att lämna blod. Brukar alltid vara noga med att dricka mycket vatten innan jag ska dit men har verkligen inte gjort det nu, så hela dagen har jag varit helt vimsig !! Och jaa, vimsigare än i vanliga fall ;)

Anledningen till att jag började ge blod var att jag tycker att alla som kan tänka sig att ta emot blod, ska ge blod. Iallafall en gång !! Visst förstår att man kan vara rädd för sprutor men en gång tycker jag att man ska göra det. Och speciellt om man kan tänka sig att ta en spruta för att kunna åka utomlands eller liknande. Men det är bara min åskt !!


Innan blodgivninven, helt yrvaken ;)

Efter blodgivningen... AJ !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0