Födelsedagsfest !!


Älskar födelsedagar :) En extra anledning till att träffa alla vänner och ha skoj !! Firade min födelsedag i fredags. Var riktigt lyckat om man bortser från en som blev jättesur för en dröm jag hade drömt :/ herregud det var ju bara en dröm !!!  haha, jaja..  Det var iallfall jättemysigt med er andra som gjorde kvällen underbar !! tack tack Kvällen fortsatte iallafall ner till stan där vi dansade oss snurriga på dansgolvet med typ två andra :D Hääärligt med dansgolvet för oss själva !! Sedan ner till mcdonalds med motorolja och kyklingbitar mums !!

Bråk:
Bråket var mellan mig och en tjej som trode att jag försökte hämnas, men när jag frågade vad det var jag skulle hämnas för viste hon inte det :S haha, så knasigt !!

Bortappade saker:
Ingenting tappades bort under festen, men dagen efter tappade jag min mobil :(

Goda gärningar
Efter mycket dans var mina fötter helt slut och jag fick låna en sötnos skor :) tack

Tråkigheter
Klockan 01:25 kom saras mamma och hämtade henne och hon började sin resa mot korsika igen :( sakna väldigt mycekt !!



Kommentarer
Jessica

Grattis i efterskott :D //Jessica

2008-06-15 @ 18:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0