Ett halvår till jul

Igår va en heelt underbar dag :) Var ledig från jobbet så kunde ha en låång och skön sovmorgon... Men hade ett ärende på stan (( tur det, annars hade jag nog sovit bort halva dagen )) Lunchade med Joakim och eftersom jag fyllde år fick jag bestämma restaurang. Valet var inte så svårt, det blev Eest :P Efter ett antal sushibitar senare gick vi runt på stan och jag blev kär i en navelpircing på gina :D Senare åkte vi till ramnasjön och gick av oss våran lunch bland alla konstiga fåglar haha !! vissa ser lite roliga ut ;) Mobilen var självklart med och gick varm :D Sååå underbara vänner man har (L)

Och tänk igår var det exakt 6 månader kvar till jul !! haha, tänker alltid på det när jag fyller år, Och tvärtom när det är jul... :D

Dagens komentar : Åhh jag måste på toa :/ på min födelsedag !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0