Ditt flan !! Vi väntade ju på dig ;)

Spenderade hela förmidagen i solen !! så underbart med värme :) Sedan fick jag en påminelse från sara och efter femtusen vägbeskrivningar hittade jag fotbollsplanen i bollebygd :) Tittade på när saras bror och Micke spelade ! Älskar verkligen att titta på fotboll !! Det är så skoj, speciellt med alla snygga fotbollskillar ;) Efter matchen väntade vi in micke. Vi väntade och väntade och väntade lite till... Men ingen micke ! Visst han brukar inte va den snabbaste, men nu verkade det vara väldigt tomt, så vi frågade några andra vart han hade tagit vägen och det visade sig att han redan gått !! Så skickade iväg ett arg mess : Ditt flan !! vi väntade ju på dig ;)

hahaha han måste ha sprungit igenom skogen för att undvika oss :D

Hemma hos sara grillade vi !! såå mysigt, sedan skyndade vi oss iväg till mickes och umgicks !! Sara knäckte killarna genom att halsa allt som fanns på bordet. Shit sara du får ta det lugnt ;P detta är inte Korsika !! haha söt ! Tog min rosa pärla ner till stan och mickes keps tog en flygtur ur bilen så det blev en U-sväng och vi hittade den faktiskt :D i stan bestämde jag och sara att vi inte orka gå in och satte oss och myste på Mcdonald där vi hade djupa diskutioner vad man kunde få för 40 kr. 3 cheesburgare ? 2 hamburgare och en cheesburgare ? slutligen kom vi fram till att 2st cheesburgare och en hamburgare blir exakt 40 kr :D haha, men det tog ett tag och det blev en lång diskution med kassören haha

image602



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0