Ytligheter på en lördagkväll


Åkte iväg sent och handlade med mamma så när jag kom hem var det brottom brottom !! Gjorde den goaste drinken jag någonsin gjort. Och fin blev den !! Pressade en apelsin och blandade det med passoa och fanta exotiska frukter :D blev jätte gott och väldigt fint eftersom det blev lite färgskiftningar ;) Hade min drink medan jag snabbt gjorde mig iordning och sen  skyndade mig till bussen och åkte ner till stan.

På Harrys tog vi en cosmopolitan och tittade på allt folk :D Hade jätteskoj med att vara ytliga mot dom som gick förbi :
- Vad jobbar han/hon med
- Längsta förhållandet

och lite mer orumsrena gissningar ;) hahaha, sååå skoj !! hade träningsvärk i magen av allt skratt !! Underbart (L)

efter vårt ytliga upptåg gick vi ner och skakade våra rumpor tillsammans med Therese som vi hittade på dansgolvet :) och när vi hade dansat oss svettiga så avrundade vi kvällen med två cheesburgare en munk och en jocke på mcdonalds !!


Roliga komentarer:
- Vad är det det heter nu igen ?? pressa en prilla ?!
- Ta en snus ?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0