Grill hos martin


Mina kära vänner höll fast mig medan jag försökte vägra att va med på vimelbilder ;)

Först var jag hos mormor och firade hennes 61årsdag :D hurra hurra hurra hurra !!! Det var jättemysigt och massa go mat :P Senare hämtade jag upp Nicke och vi åkte hem och grillade och förfestade hos martin !! John och micke gjorde arga leken, Jessica, alex och anna stod för dansandet, jag och patrik pratade om rättskunskap :) när klockan slog "utgångsdax" och vi skulle ner till stan var jag både exalterad och rädd för att träffa nickes bror som han berättat om.

Nicke - Du vet hur jag och micke är ?!
Jag - eh, a !
Nicke - Tänk oss tillsammans och ännu mer, det är min bror !!

Men när vi möttes i stan fanns det ingen "nickes borsa" Så vi gick in till swing och skackade våra söta rumpor till musiken :) och var där tills musiken tystnade och det var dags att gå. Då gick vi till mc donalds där jag träffade min lillasyster i en väldigt söt myströja ! så efter att Nicke och patrik fick sina cheesburgare mötte jag upp emelie och åkte hemåt.

Bråk:
Oj, det var nog första utekvällen killarna höll sams ;) haha inget bråk !!

Bortappade saker:
nopp lyckades hålla koll på allt !!

Roliga komentarer:
Nicke
- Jag vill ha en cheesburgare men jag vill ha rickard först !!! (vi väntade på rickard som var skyldig Nicke pengar))

Anna petade i en blyertspenna i jessicas cider när vi satt vid köksbordet. Jessica tog upp pennan med en sax och sträckte fram pennan till micke som precis hade kommit in i rummet.
Micke - Vad är det för något ?
Jag - en spritpenna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0