Moppe för första gången


Har precis kommit hem från knalleland :) var uppe hos Johannah och hämtade min dricka oxå !! Hittade inget som jag kunde ha på mig... Åh, då typiskt !! När man bestämt sig för att köpa nått nytt hittar man inget :/ Lite irriterande !! Föresten lite uppdatering. Har åkt moppe för första gången nu :) Riktigt skoj.. Varför skaffa bil när man kan åka moppe ;P haha, det var verkligen jätteroligt Älskar det :D Fast ute i trafiken är jag nu fortfarande en livsfara så håller mig till där det inte finns nån trafik tills jag övat upp mig !! / och ja, jag vet att jag har två golfbollar till kinder ;P


Kommentarer
sara

tja gumman:)läge me dig? har inte hört från dig på ett tag nu kolla min blogg får d lite uppdatering hihi ja kollar din;) hoppas allt e bra kram:)

2008-07-19 @ 23:12:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0