Lyssnat

Bussen är heelt fullsatt med folk, men det finns en plats vid fyra säterna. Där sitter en dam och tre herrar jag sätter mig på den tomma platsen. När vi kommer in mot stan kommer en mötade buss och på skylten där bussnummret och destinationen brukar stå fanns det en (bild på en hare och ett bindestreck och texten bra)

Damen - Kanin- bra ?? Jag fattar inte !
Herre 1# - Men det är kanske en hare ?! Hare - bra !!

Det va helt tyst i bussen och jag kände att min mage vred sig av skratt, men jag fick inte skratta. Då var det ju som att jag hade lyssnat på deras samtal. Hela magen bubblade av skratt !! Usch det va den jobbigaste bussresan jag någonsin varit med om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0