Klant !! ;)

Imorse åkte emelie iväg till Gotland. Hela familjen hängde med till landvetter. Vi checkade in hennes väskor åt frukost och sen skulle hon checka in. - men vart hade biljetten tagit vägen ?! Haha, det är inte första gången lillasyster fors slarvar bort viktiga papper på flygplatser. Förra gången stod hon och jag på New ark airport i USA utan någon som helst aning om vart vi skulle för att en viss lillasyster hade tappat bort lappen med all information !! Den gången var verkligen fruktansvärt vi stod hon och jag mitt i new york utan någon aning om vart vi skulle ta vägen. men det löste sig tillslut när vi hittade vägen till Grand central station där vi möte våran superoroliga storasyster... Men den här gången gick det lite bättre mamma fixade en ny biljett med orden - Du bryr dig mer om dina ögonfransar än dina flygbiljetter !

Världens bästa lillasyster, lite klantig men den bästa


Kommentarer
emelie

haha precis när alla slutat tjata om new york vägbeskrivningen så slarvar jag bort biljetten till gotland. jaja jag kom iväg iaf och du ska veta att jag saknar dig så mkt här uppe önskar du kunde komma!

2008-07-16 @ 16:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0