Grattis Patrik och Nicke :)

Hmmm, var det inte idag ?! eller ??? Tog min mobil och skicka till nicke  -var det idag du skulle fira din födelsedag ?! Och såklart var det så.. oj oj oj !! Har nog aldrig gjort iordning mig så fort till ett kalas ;) En halvtimme och jag var påväg !! När jag kom dit var det massa av folk jag inte kände. Alltid skoj att träffa nytt folk !! Vi åt Tacopaj med grönsaker, feta och oliver :D Såå såå gott !! Sedan var det dags för välkomms shotten som alla tog samtidigt !! Jag och Jessica tvingade i oss våra med våra roliga miner ;P men dom gick ner !! Uscha.. Kvällen fortsatte med låten B som i bag B som i box B som är bag in box, samtidigt som killarna hällde i sig vin ur en...just det, bag in box :)

Nicke mådde inte så bra senare så när vi skulle ner till stan stannade han hemma :/ stackarn !! Vi andra åkte bussen men stannade vid Nya zeland för att fortsatta till Patrik. Jag och Emma pratade mat hela vägen upp och blev lovade pomes :D Haha, utsvulltna rotade vi i frysen och råkade bränna pomesfriten lite ;) men vi var ju så hungriga så dom gick allt ner !! Jag och Micke körde spott tävling på balkongen, vem kunde spotta längst, vem var prick säkrast och vem kunde få spottet att tatcha marken... det sista lyckades (som tur va ingen av oss med på långa vägar ;) haha, äckliga vi är !! Men vi hade skoj !!  och har träningsvärk i magen av allt skratt !!

Tråkigheter:
Carro blev lite ledsen över en incident som inträffade över kvällen !! Stackarn, förstår verkligen att du blev ledsen. Att vissa killar inte fattar att dom inte kan bete sig på ett normalt sätt.

Dricka:
För vissa blev det mer än för andra, Micke lyckades springa på toa före 7 :/ haha, när ska han lära sig ;)

Bråk:
Jag och nån kille kom in i en djup diskution om vem av oss som var mest korkad ;)

Bortappade saker:
jessica och Jäverfeldt försvann läänge på vägen upp till patrik

Roliga komentarer:

Jag -
Har du sett programet "det sociala spelet" på Tv ??
Nicke - Nää, det har jag nog inte gjort.
Jag  - VA?? Har du inte ?! Oj !!(låång pause) Eller a, inte jag heller ioförsig !
Hahaha, ja jag vet, jag kan va lite virrig :S







Kommentarer
jessica

haha, jag tror vi var borta i över 40 minuter:S Sjömarken är ett virrigt ställe;)

2008-07-21 @ 12:36:25
carro

haha jasså min bror försvann med någon där ser man ;P

2008-07-21 @ 16:44:28
Anonym

Skönt med någon som fattar att det inte var så trevligt! Tack för stödet där på kvällen!! Och tack för maten, fast den var kanske lite bränd =p Kramar

2008-08-06 @ 21:36:04
URL: http://carolinest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0