Lördag



Förfest i sandared och jag var såklart där efter en lång och härlig fika med Nikki :) Där förfestades det rejält och martins stackars mamma skulle jobba tidigt dagen efter:/ Förfesten slutade med ett bad av pafym och såklart kom mitt hår inte undan. Tack martin, gick runt och luktade kille i håret resten av kvällen!! Gick in på harrys där Therese hade värmt upp dansgolvet;) Men för mig blev det en tidigt från krogen men blev nästan bara en u-sväng när jag vände tillbaka ner till stan för att äta en cheesburgare och sova utan täcke.. men mys ändå!! 

Bortappade saker: Återfann min halsduk och mitt halsband

Kvällens lärdom: Nykter är lika med gå inte ut på korgen!!

Tråkigheter: killparfym i håret och buren i klänning på dansgolvet:/ killar mindre alkohol för er nästa gång!!

Bråk: Killarna fick en rejäl utskällningn från mig!!

Roliga komentarer: 
A
- åh åh sen frågade han: Upp med händerna!! (A berättar om sitt möte med en skurk)
Jag - Asså det frågade han hahah Going



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0