Nytt kapitel

Jobbet har varit segt men set har ändå varit riktigt skoj, mycket tack vare Sandra :) Haha, tack så mycket gumms för att du orkat lyssna på mina smått hysteriska tankar!! Några av höjdpunkterna har varit alla roliga kommentarer som har sagt.

Varför tittar du på mig?! / en arg kund till sandra

Nu ska du bara, också bara skriva under bara/  vadå stressad. Jag!

Jag har så många kort, har en hel jävla kortlek i plånboken/ En kund

Jag kan börja klä av mig sakta/ Sandra haha

Jag gick fram till speglen åh åh å där var jag
/ En yrvaken sandra

Mina fötter känns helt platta / Jag är trött på att stå

Måste dom stå här och äta sin äkliga mat/ Sandra är trött på korvlukten

A B C Du är mina tankar... Vadå, går den Å Ä Ö sen då? / Sandra undrar över Anna book-låten

Jag sjunger - Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav
Sandra avbryter barskt - Nej!!!



Kommer inte att sakna att stå där men kommer sakna alla knäppheter som händer!!!

Sandra hjälper kunderna med självscanning

Hej...DÅ!! Aldrig mera!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0