Juldagen

Emelie och jag gjorde oss iordning hemma hos mig med Abba låtar och massa tjejprat. Sen körde Veronica mig till Sjöbo där alla var i full gång med förfesten. Var riktigt skoj och kul med lite nytt folk :) Tog bussen ner till stan där jag lyckades ramla på en jätte hal trappa... Så sjukt ont!! Sen delade vi upp oss, och jag hamnade på Harrys. Där träffade jag Becka och vi dansade hela natten.

Kvällens lärdom: Gå tidigt från förfesten om det är mycket folk som ska ut, annars blir kön sjukt låång!!

Låttext:
You know who's raw
As if you didn't didn't know before

Tråkigheter: Jag snubblade och ramlade i en stentrappa så aj aj aj!!! Gör sjukt ont

Bråk: Inge bråk, men busschafören blev inte så glad när jag inte hittade mitt busskort:/

Roliga komentarer: 
Martin - 
"mamma sa -kom inte hem igen med rödvin, nu kommer jag  komma hem med blod"

Sötaste:
Veronica som alltid ställer upp och köra mig så jag slipper ställa bilen i stan!! Tack söt!

Sötnosarna som inte följde med till harrys men som hängde på swing när jag var påväg hem!!

Martin var lite kramgo och löffe fick lida ;)

Jonas var proper Och stackars martin började blöda :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0