Hänt 2008

☆ Lanzarote med Sara

☆  tre olika jobb
 
☆ Sara åkte iväg till Korsika *snyft !!

☆ Roadtrip till Skövde

☆ Dansuppvisning

☆ Åkte båt

☆ Köpt massa nya möbler till lägenheten.

☆ kört moped hahaha

☆ Var uppe i östersund och hälsade på min storasyster!

☆ Har gett blod tre gånger och slösar alltid dom 50kr jag får på något som är extremt onödigt ;)

☆ Färgade håret brunt

☆ Nya vänner

☆ Under året har jag också förlorat vänner. Så synd när sånt händer, men endel vänner ändras och är inte längre samma person som dom en gång var.

Detta är bara några saker som har hänt 2008 och jag undrar vad som kommer att hända 2009!! Hoppas att det kommer att bli det bästa året (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0