Galen torsdagkväll

Träffade Sara och Mattias vid högskolan sen gick vi på förfesten!! Var skoj men väldigt mycket prat om deras skola, men det var skoj att lyssna på alla knäppa händelser:) Senare blev det singstar, men kände att det inte är min grej att sjunga utanför duschen så hejade på alla som sjöng istället!! När förfesten var slut försvann sara och mattias och hängde inte med till korgen, medan resten av oss satt och drack champange och shots.. Big mistake!! blev inte så mycket dansande för min del, om man bortser från vinglandet ner till stan där Alex hämtade mig! Åh, såå pinsamt!! Fick springa ut tre fyra gånger när jag kom hem.

Bortappade saker: Fattar inte att jag fick med mig mitt paraply hem från krogen. Duktigt av mig!!

Kvällens lärdom: Drick inte mer när klockan är efter 12..brukar inte bli så bra då!!

Låttext: I've had a little bit too much

Tråkigheter: Att jag inte mådde så bra när jag skulle lägga mig

Bråk: Inge bråk!!

Roliga komentarer: Roliga kommentarer brukar komma senare på kvällen så det är ju inte konstigt om jag inte minns dem!!

Sötaste: Alex som gick upp mitt i natten för att jag inte skulle behövde gå hem själv!!

Singstar :) Såå sjukt skoj... även om jag kanske inte är den som sjunger!!

Skål!! Början på en galen kväll

Sötnosarna!!                                Och mattias i en djup diskussion 

Dessa goingar satt jag med halva kvällen och diskuterade djupheter:D

Här börjar kvällen bli galen haha

Champangen som blev lite för mycket!! uscha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0