Från i Torsdags

Emelie och jag åkte ner till Göteborg :) Var riktgit roligt... Hon måste ha kännt sig riktigt trygg när jag mitt i göteborg frågade henne, Eh, emelie vet du om man kan köra här?! haha stackarn!! Hon märkte nog att jag inte är speciellt van att köra i göteborg!! Nån dag kommer jag nog bli påkörd av en spårvagn!! Skulle inte förvåna mig det minsta!!

Tillslut hittade vi parkeringsplats. Tog några vändor men till sist hittade vi den!! Perfekt!! Sen gick vi och åt!! Det blev Kinnamat:) Riktigt riktigt gott!! Sen ringde vi våran storasyster som fyllde år!! Så hon också kunde vara med oss i göteborg från östersund!! Saknar dej.. och längtar tills du kommer hem!!

Tillslut hittade vi parkering

Sedan skyndade vi oss för att få i oss lite mat

Såå mysigt med en systerdag dag fattades bara veronica!!! och lilla ronja 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0