En Vrickad dag

Kunde inte sova igår!! Satt oh kollade ut genom mitt fönster i över en timme, sen tog jag min kudde och mitt täcke och la mig på ryamattan. Inget hjälpte!! Somnade nog inte förrän vid 3-tiden då jag gick och la mig i min säng igen. På morgonen vakade tidigt och kunde inte alls somna om fastän jag var sjukt trött!! Gick upp och åkte till jobbet där jag fick höra att Sandra var sjuk:( Fy vad tråkigt det var att stå ensam v självscanningen men men jag underhöll mig själv genom att sjunga låter i huvudet haha, måste sett rätt skoj ut, men vad ska man göra när man måste stå på samma ställe i 9 timmar:S haha!!

Gick till dansen idag och blev inte alls på humör!! Tänkte bara för mig själv!! Tyst säg inget för det kommer inte bli bra det du säger just nu!! Kände inte alls för att ha en till hattdans och en till bild korigrafi!! Men det kan jag säga en annan dag för idag skulle jag inte ha sagt det på ett bra sätt hahaha!!!

Nu ska jag sova!! Pusspuss sötisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0