Dagen efter

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk och en blandad känsla av "Jag ska aldrig dricka mer och Vad hände igår?!" Men tvingade mig upp ur sängen och sen ringde mamma och sa att hon, mormor och Emelie snart skulle äta i stan så gjorde mig iordning och sen gick jag ner till stan. Skönt med lite frisk luft!! Nere i stan hade mormor precis varit på barbershop så hon var jättefin i håret!! Sen gick vi och åt mat och jag mådde mycket bättre. Sen hade mormor tid på cilluette så jag och mamma gick runt på stan och tittade. Sen hämtade jag bilen vid normalm. Är alltid orolig över att jag har parkerat fel och har fått böter, men klarade mig den här gången också:)


Jätte god mat!! men udda med räkor på kött.. men gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0