meningslösa

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Några få
Har du svårt för att bli kär? Jaa, men blir jag kär så blir jag kär !
När kysste/Hånglade du med ngn senast? Det är min ensak..
Hånglat med ngn riktigt ful? haha
Varit nykter på nyårsafton? Det har jag,.. när jag var lite yngre.
Slagit ner någon? Nej, jag är en ganska snäll tjej
Vill du gifta dig? Självklart
Vill du ha barn? Ja, absolut :)

Vilken färg har din dator? Alltså skalet...Den är silvrig men vill ha en vit !

Ditt bästa minne från skoltiden? Alla underbara stunder med alla vänner :) alla djupa samtal på trappan i glashuset
Ditt sämsta minne från skoltiden? Alla prov och läxor

Vilka tidningar läser du regelbundet? Cosmopolitan
Vem är du avundsjuk på? Sara som just nu är brun som en pepparkaka
Din bästa revansch? Har ett underbart revanschminne, något jättetöntigt !! men denna löjliga historia behåller jag nog för migsjälv !!

Skostorlek? 36
Senaste inköp En skinnkjol från H&M
Planer för dagen Äta tacos och titta på sex and the city :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0