Det senaste

Har jobbat jättemycket nu på det nya jobbet. Det har varit jätteskoj och vi tjejer som börjat har fått väldigt bra kontakt. Det är skoj att alla vi är så olika :) Det har varit mycket att göra i butiken. vi har verkligen varit med från allra första början, från en tom lokal till en helt färdig butik. Det har varit jättelärorikt och har jobbat 13 timmar varje dag nu. Men nu kan vi ta det lugnare för nu är allt klart och vi öppnade butiken i fredags.

I lördags gick jag till stan och träffade BD på utanför swing. var inte riktigt på humör och försökte förs låtsas för migsjälv att det skulle va skoj, men nej, det var nog den tråkigaste utekvällen nånsin men det behövs väl en sån utekväll för att uppskatta en roligare utekväll.


Imorgon ska jag köra, ska faktiskt bli riktigt skoj och imon behöver jag inte gå upp klockan 4 utan börjar 7 så går inte upp en minut innan 6. Sovmorgon !!! Nått annat som oxå är skoj är att dansen snart är igång.

Jag måste till botten
för att komma upp igen
det finns inga mellanting
Stora eller små problem
svaren kommer till mig sen
när jag blir mig själv igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0