Saras och min "sex and the city kväll"

Hemma :) tidigt, saras skor gjorde så ont så vi gjorde en tidig hemgång !! Haft en underbar utekväll med min sötnos och nu sitter vi här. Jag i min herr skjorta och en slarvig knut och sara i sin t-shirt och leggings, ugnen är på och vi väntar på våran "efterkrogen pizza" som vi köpte på coop tidigare idag !! Såå bra när med med mat man bara behöver värma upp ;P älskar det !! Något jag däremot inte älskar är mitt kladdiga golv som blev när Nolita hoppade upp på bordet och hällde ut all juice på golvet, uscha.. blir att göra rent golvet imon för nu är det kladd kladd ! Nu ska jag vara social med sam igen
godnatt på er alla


Kommentarer
amandah

SATC <333

2008-08-10 @ 02:47:02
URL: http://amaaaaandah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0