Lördag med pojkarna och Jessica

Hämtade Nicke hemma hos honom och kom nästan i tid  Så nära exakt som man kan komma eller jag menar som jag kan komma ;) Åkte hem till Micke som kollade fotboll. Senare kom Martin, patrik, Jessica, och John som hade varit på kräftskiva så dom lite runda om fötterna !! Åkte två taxibilar in till stan och gick in på Tonic där vi rörde på våra bakdelar :D Efter det hittade killarna några 16åringar som dom smugglade ut cider till medan jag och Jessica pratade tjejprat !! Var skoj att ha en tjej att prata med  Inget illa menat till er killar, men det är oftast lättare för en tjej att förstå en annan tjej !! oftast iallafall. Därefter gick vi till Campino och killarna köpte varsin kebbab. Där fick jag höra att zaren hade försvunnit  får hoppas att han hade försvunnit medvetet, med någon snygging kanske ;) Därefter var det hemgång för min del

Tråkigheter:
Det var väl inte så händelserik kväll men ändå helt okej.

Dricka:
Försökte göra nån cosmopolitan blandning men det funkade inte så bra haha, behöver jag säga mer ?!

Bråk:
En brottningsmatch gjorde att jag försörde mitt örhänge !! Älskade dom men nu har jag bara ett helt så det är väl bara att säga adjö till dom nu !!

Bortappade saker:
Zaren !! Undra om han hittat hem än ?!

Roliga komentarer:
Nicke
- Micke har du kontrollen ?
Micke - Nä, den har jag tappat förlänge sen ;)


Kommentarer
jessica

och jag tror inte jag hade velat prata om det med ngn av killarna ;) haha

2008-08-18 @ 11:27:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0