Söndag



Åt frukost på viskan med Emelie. Det har blivit lite av en tradition nu :) Jättemysigt speciellt på söndagar då man får höra och berätta om lördagskvällarna !! Idag åt jag en Bagle med skinka och bieost, var jättegott  Skulle kunna leva på Bagels. Efter vår frukost i morgonsolen åkte Emelie Jag och Veronica till lager 157. Jag provade en T-shirt en väst och en spettsklänning, men det var inget som satt 100 så blev inget inköp för min del så det var lite tråk !! Efter lager var våra magar hungriga och hemma blev det tacos !! väldigt gott !! och medan vi systrar åt åkte mamma och markus och köpte en ny dator, vi fick kolla i instruktionsboken för att hitta startknappen hahahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0