Zappande utan hänsyn

Nu är jag klar på jobbet !! Funderade på att lyssna på CDskivor, som jag hittade hemma. Men jag föredrar nog radion när jag jobbar. Lyssnar mest på P3 eftersom dom har dom nyaste låtarna, sedan lyssnar jag på RixFM när det är prat, Sedan om det är reklam på dom två så lyssnar jag på Mixmegapol :D Så det blir endel zappande mellan radiokanalerna !! Men det är tur att jag är själv i bilen för då får jag byta kanal utan hänsyn !!
image376
Idag vill jag hitta på nått men vet inte alls vad :/ Funderar på att kanska dra med mina systrar till stan och leta present till en kompis som fyller år :D Så svårt att köpa till killar tycker jag men om jag får lite hjälp så ska det nog gå bra !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0