Vimel på vimel

image367Va på Vimel igår med Matilda :) Jätte mysigt !! satt och spana in allt folk som kom och gick från där vi satt. Och då och då fick vi oss ett gott skratt när lite för fulla människor ramlade in !! Sedan tog vi en promenad på stan som var heelt öde, fast sprang på Andrea och hennes familj :) Sedan sprang vi på herr mossberg som knappt kände igen mig med mitt bruna hår ;) Tillbaka på vimel satt vi och diskuterade silikon och löshår tills min kära syster ringde och ville ha skjuts hem, så när klockan blev halv två åkte jag iväg och hämtade henne sen blev det hemmåt färd !!



Kommentarer
Mysanpysan

Hej =) Måste säga att du blev kanon fin i håret! =) Färgade du själv eller gick du till en frisör? Kram My

2008-04-13 @ 16:32:43
URL: http://lillamysanpysan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0