Utgång

Skyndade mig iväg och hämtade Andrea hemma hos hennes pojke, eller dom bor ju praktiskt taget där :) Sedan plev det mycket tupperande och spray !! Efter nån timme ringde det på dörren och in klev matilda som en liten sol !! Drack upp det sista av min lanzarote dricka och skyndade oss ner till stan, och bakom oss lämnade vi en lägenhet som luktade hårspray ;) Vimel, trägårn, Tonic och Swing. Men hamnade på Mc donlands tidigt med pommes för att titta på allt folk !! Sedan träffade vi herr Mossberg som själv konstaterade hur rund om fötterna han va. fast han avslutade samtalet med - nä, men jag är inte så full. haha, stackarn... Han skulle upp och jobba klockan 8 idag !!

påvägen hem köpte vi en chawarma :D Jag har lärt mig vad den heter !! Och traskade hemmåt med våra trötta fötter !!



Matilda - Hon är gravid
Elisabeth och Andrea - VA ?!
Matilda - Hon är gravid !!
Elisabeth - Va ?! Oj !! Men hur ?!
Andrea - eh...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0