Tjockismat

Igår åkte Sara och jag in till stan och träffade Emelie och Nicke. Emelie skulle klippa sig och hon blev såå fin så fin :) Sen skulle Nicke träna fotboll så vi körde upp honom till sjöbovallen. I bilen diskuterade vi hur Emelie va för två år sen. Vi skrattade så vi fick ont i magen. Stackars Erik tyckte vi men han borde ha sagt ifrån ;)

- Nu har jag gjort mat, hällde ner lite grädde så det blir extra bra
- Va?! Är du heelt dum. Nu har du förstört allt. Jag bantar ju !!
- Oj, förlåt !
- Du är dum dum dum, jag tänker inte äta den här tjockis-maten ! ... Okej då, men det är dit fel om jag går upp i vikt

image335
Haha, Du är för go gumman !! men tur att du är äldre nu ;) Tycker om dig !! Massa...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0