Proppis

Vaknade redan klockan åtta och började messa folk för att se om det bara var jag som var vaken !! Och förvånad blev jag när folk faktiskt svarade :) haha, är det bara jag som brukar sova till klockan 10 på lördagar ?? Träffade Andrea klockan nio för att fika lite på Orion !! Mys :) Måste måste måste träffas oftare !! Sen vandrade jag hem och hade en heldag med min kära syster, knalleland och sen inhandling av tacos :D Är såå stolt över dig och älskar dig av hela mitt hjärta !! Det finns ingen som du !! Du är såå otroligt bra ;)

Nu har jag precis ätit massa massa tacos !! och nu kommer mamma in med en stor godis skål så nu ska ja frossa :D Sen ska jag springa hem och kasta mig in i duschen och sen blir det fest !! Kanske ses vi ute ;)

image368



Kommentarer
mulin

Gud vad gott med tacos alltså. Jag tröttnar aldrig på det.

2008-04-12 @ 19:08:23
URL: http://apoetry.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0