jag är en räddhare

Nu är jag hemma igen efter sjusvåra år med mina skor !! bläää, hatar verkligen skoskav :( Första visiten blev till apoteket för att köpa plåster sedan möte jag upp Matilda och vi trippade iväg till tantgrön ! Efter mycket skvaller gick vi och möte Sara och Sara på Orion och skvallrade lite mer. Sedan spenderade vi våran tid i Ginas omklädningsrum. Och sen på HM blev jag totalt förföljd av en tjej. Blev jätterädd och åkte snabbt ner till undervåningen för att gömma mig ! Så ringde till sara som fortfarande var på övervåningen och frågade om tjejen fortfarande var kvar. Men som tur va var kusten klar :) Usch vilken räddhare jag är !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0