I need a blogg

Vaknade precis och tog snabbt fram datan !! I need a blogg, det första jag gör är att bloggar :D haha, min dagbok ;) Igår åt jag tacos med familjen !! såå himla gott :D Sen sprang jag vägen mellan husen och hoppade in i duschen. Och efter en halvtimme kom zaren !! Så efter att ha stressat som en blå hade det färgat av sig på min morgonrock ;) Så med Zaren som smakråd blev det återigen min jeansklänning som jag tog på mig till ett par svarta jeans !! Sedan ringde Kimmy och ville att vi skulle komma förbi en förfest som låg några hus ifrån där vi var !! så stress igen, sen gick vi dit !! Jätte goa människor som där som efter några drinkar fick lyssna på "plättar med sylten på" Påväg ner till stan splittrades vi eftersom vissa ville till harrys och andra till trägårn. Jag och zaren gick till swing ! Träffade en videomixkille som höll mig sällskap när jag letade efter zaren ! och tillslut hittade jag honnom hoppandes och dansandes på dansgolvet :) så efter några sväng om så var han borta igen :/ haha, det brukar annars vara jag som försvinner hela tiden ;) Så på vift efter honom igen hittade jag en annan Robin som hjälpte mig att leta... Men tyckte lite synd om honom när en tjej kom fram och berättade vad hon tyckte om honom. Fatta inte vad han hade gjort ?! Efter swing var det dags för mcdonalds, då kom Emelie och ville gå ut och prata, så när jag ropade hur många kycklingbitar jag ville ha vände sig folk efter mig "Jag vill ha sex, sex !!....Alltså...alltså inte nio !!" ehhh, ja sen gick jag och emelie ut !! Hon va lite ledsen så efter lite snyftande hoppas jag att hon mådde bättre :) Tycker om dig min lilla ärta (L)


image371


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0