Godmorgon

Uscha.. huvudet mår inge vidare !! Men kvällen igår va hur bra som helst :) Började kvällen med grillning utanför min lägenhet, gott kött och potatissallad ;) Sedan spelade vi kubb. Efter detta stack jag iväg till sandared där jag träffade Emelie, Johannah, Nicke och Micke !! Jag och Johannah konstaterade att senaste gången vi setts var när hon firade sin 20 års dag :/ Det är föör länge... Sedan åkte vi ner till stan och ramlade in på X&Y :D Hur skoj som helst där Micke och jag spenderade våran kväll att irritera andra ;) kanske inte så smart att nämna hur men men, vi hade skoj iallafall !! Hur som helst slutade kvällen med kyklingbitar på mcdonalds och en mobil som dog :/ Så om du undrar varför jag inte svarar är min mobil helt fuck off.... Jätte knäpp !! Nu ska jag gå och lägga mig en stund så mitt huvud mår lite bättre. Fucker out ;)

image434


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0