Fynd och bishop

Igår fick jag ett meddelande från lillasyster fors, åka till H&M efter skolan, har sett en jättefin jacka ? Och såklart åkte vi :) Mina fynd va en jacka och ballerina skor i jeans :) Såå himla glad och jag behövde verkligen en vårjacka !!Efter det åkte vi till knalleland och jag hittade en jättefin klänning på Gina, så jag köpte den med men vet inte om jag ska behålla den men såå fin !!

På kvällen fick jag förslaget att komma till Bishop och träffa Martin och Johannes. Funderade en stund på det och bestämde mig för att gå, men va lite orolig eftersom Johannes och jag inte va speciellt sams förra gången vi sågs !! Och när jag träffade killarna bad han så hemskt mycket om ursäkt så det va bra :D Kom en tredje person när vi satt och fick tillochmed ett privatband som spelade på sina guittarer :D Såå underbart, kändes att det börjar bli vår !! Och blev väldigt inspererad av Elias som berättade att han hade grillat under dagen så idag blir det för mig att köpa en engångsgrill och gå ner till parken... Lust att hänga på ? ;)



Kommentarer
Sanna

Ha en fortsatt bra dag:)

2008-04-23 @ 15:11:11
URL: http://wiiiberg.devote.se
Niclas

Hej! Grilla känner man för när det är sånt här väder :D idag passar dåligt.. men självklart får vi ta o grilla ngn dag :) vi hörs! Kram

2008-04-23 @ 15:12:40
Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-23 @ 15:14:52
URL: http://assmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0