Frågor


image425
HAR DU POJKVÄN?
Nopp
VEM SPOTTADE DU I ANSIKTET SENAST?
Haha, jag råka spott-prata när jag skulle säga något till min syster igår ;)
HUR TIDIGT STIGER DU UPP?
Måndagar...Klockan 4 :(
SENASTE INKÖP?
En vår jacka och ballerinaskor :)
VEM RINGDE DU SENAST?
Andrea !!
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
svarta jeans och ett rosa linne och en vit överdragströja
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Sova
TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?
JA!
HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?
fyra :)
RÖJARKVÄLL MED POLARNA ELLER MYSKVÄLL MED ÄLSKLING?
Röjarkväll med tjejerna :) eftersom jag inte har någon älskling ;) 
GILLAR DU ATT LAGA MAT?
Jaa, det gör jag !!
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
oj oj oj, vill inte veta ;) men inte tillräckligt ändå !!
VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?
Tror jag slummra till när jag körde till jobbet i måndags ;) så trött så trött
VART HAR DU ONT?
På mitt blåmärke som jag fick när jag jobba !
SKOSTORLEK?
36
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
8 <3
NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG IKVÄLL?
NU! God natten!

Snodde dom här frågorna från Idas bilddagbok ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0