En fredagkväll på gågatan

Imorgon ska jag på kalas :) En killkompis som fyller år !! Ska bli såå skoj, läängtar !! Gick till stan idag för att få lite insperation om vad jag ska köpa, hittade ett par jättesnygga solglasögon på H&M som jag verkligen älskade !! Men köpte dom inte till honom ( för då hade jag inte skrivit om dom här ) Dom va pilotglasögon med blå ram :) Men nu vet jag vad jag ska köpa så ska knalla ner på stan igen senare igen !!

Tittade på teater igår !! "en fredagkväll på gågatan" Scenen va såå fin !! såg precis ut som gågatan, vid swing, apoteket och hemtex... och funderade lite, Det hade varit en uppsättning i sig varje fredag jag sprungit runt där ;)Alla va så himla duktiga och jag ville också upp på scen speciellt när dansarna rockade hårt ;) haha, såå underbart !! Älskar det !! Nu ska jag luncha med min mamma


haha, duktig jag är första bilen en tom scen och dom andra två när alla bugar :D haha borde gå en kurs !!


Kommentarer
Marie

Gomorron, sovit gott? ha en bra dag kram!

2008-04-18 @ 06:15:09
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0