Elisabeth Fors

Vem ringde dig senast? Saras mamma :)
Vem kysste dig senast? Hemligt ;)
Vem kramade dig senast? Ronja (min lillasyster)
Vad står de i ditt sjätte sms och vem är de ifrån? Det var den, tack plutten ! - Zaren
Vad brukar folk få för första intryck av dig? Väldigt olika !!
Har du någongång klätt dig horigt ? Haha, ja i skolan skulle vi spela fjortisar så jag och emmelie tog på oss kläder som vi använder när vi går ut, men då sa våran lärare att han tyckte att vi inte skulle ha sådan horkläder ;) Hotpants och en kort kjol.
Har du slått någon riktigt hårt ? Inte som jag kommer ihåg men jag vet att jag har bråkat mycket med mina systrar när jag var yngre !
Använder du parfym? Klart !
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för ? Mina fräknar haha, om det är en kroppsdel
Vilka slags killar faller du för? FEL killar! Haha!
Vad kollar du först på hos en kille? Utstrålning och charm
Vill du festa? Oftast
Vad är klockan? 13.15
Vilken färg har du på mobilen ? Rosa
Vad ska du göra nu? Gå till stan med mina systrar
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? Jag är ganska öppen men till mitt allra innersta kommer bara mina närmaste ;)
Är du social? Oftast
Vad tänker du när du vaknar? Vad ska jag äta idag ?
Kan du gå utan smink? Jaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0