Dregel på tangentbordet

Dagens, jag är sugen på, är sushi !! Vill verkligen iväg till eest :) Vore såå gott ju.. Nä nu måste jag sluta tänka på det annars hamnar det dregel på tangentbordet ;)

image408

Köpte en jeansjacka igår !! Såå snygg !! Älskar den verkligen !! Kommer använda sönder den i sommar :D Så nu för att byta ämne en tredje gång. Måste ringa sara och höra hur det blir i helgen, om det blir skövde !! Hade varit så skoj, men samtidigt kommer jag inte ha mycket pengar alls efter ett sådant äventyr :/ så det kanske är bäst om vi åker längre fram !! Ska höra med henne !! Annars blir det fika med Zaren imon och sedan ska jag kolla på när Nicke sparkar boll :D hoppas bara vädret blir fint !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0